in sofias place

Hallå alla;) Just nu ligger jag i sofias säng, har sovit här i natt. Idag vet jag inte vad som händer, tror att jag ska in till stan med mamma och kolla lite på mellandagsrean:) Men får se hur det blir med det. Igår iallafall så var jag med underbaraste Elin, vi var lite i foum och i stan. Vi åt lunch, fikade och kollade i affärer, hade det riktigt mysigt<3 Har alltid som bäst med den tjejen:) Sen när jag hade kommit hem så drog jag upp till underbaraste Sofia<3 Vi kollade på roliga saker på datan och skrattade enormt mycket, gör det alltid med den tjejen:) Så det var lite kortfattat om gårdagen, men jag bloggar lite senare om vad jag fick i julklapp och om min dag;) ( jag bloggar från mobilen nu) God fortsättning! Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0