En liten presentation om mig

Hallå!
Jag som då driver den här bloggen heter Linnea och jag är 15 år, går alltså då i 9:an;) Jag har ett väldigt stort intresse inom musiken. Själv spelar jag gitarr, sjunger och skriver lite egna texter. Älskar det:D Därför har jag tänkt att söka in till ett musikgymnasium i vår;) Sen älskar jag att fota så ni kommer få en hel del bilder här på bloggen. Jag fotar med mig systemkamera Canon EOS 1000D som tar fin, fina bilder:) Den sport jag går på är ridning, har ridit i ungefär 6 år nu. Jag har en hund som heter Wille:) Han är i rasen Tollare och han är ungefär 1,5 år gammal. Det vi sattsar på är agility och freestyle;)
Det var lite om mig, mer får ni reda på här i bloggen:)
En bild på mig från idag:)
Wille♥
Ha det så bra!
Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0