Första skoldagen

Tjeenare!
Idag var det som sagt första skoldagen efter lovet. Var as segt, jag och alla andra var trötta och ville sova. Men dagen susade förbi, så det var chill;) Just nu sitter jag i min säng och pluggar lite. Har nämligen fysik prov på onsdag och så har jag en uppsats i fysiken som måste vara klar till på onsdag också, den handlar om Albert Einstein. Juste, kom på  nu att kriminal novellen i engelskan också ska vara klar till på onsdag, skiiiiiiiiiit! Aja får sätta igång med det nu så att jag blir klar. Snart eller om en timme ungefär så ska jag dra på gitarrlektion, nice;) Sen måste jag också sälja lite salami korvar till klassresan, vi säljer nämligen det för att få in pengar till den. Man ska ha sålt klart imorgon och gränsen som man var tvungen att sälja till var 15 st, fast det har jag redan gjort så det är lungt;) Fast ska ändå sälja lite till så att jag kommer upp i 20 ungefär. Men nu måste jag sluta.
Men ni får ha det så bra så kanske vi ses senare;)♥
/Linnea
Kopiering otillåtet såklart!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

taaack söta du vad glad jag blir :D

snygg gitarr där ;) är du duktig :)?

2011-11-08 @ 19:19:35
URL: http://honlisa.blogg.se/
Postat av: Lisa

ahaaa :) vad spelar du för något :D? Gitarr är bääst!

2011-11-13 @ 19:22:24
URL: http://honlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0