Denna dag

Tja alla goingar!
Idag är jag hemma från skolan också, får se hur det blir imorgon. Idag blir det att vila som jag har gjort de andra dagarna, det är ända vägen till att bli frisk. Ska gosa ner mig i sängen med en stor kopp med te och läsa lite SO och bild. Nyss ringde min underbara Elin och sa att hon skulle komma hit efter att hon har slutat och kolla på friday 13th med te och allt:) sen att hon skulle mata mig med soppa, hon är för söt den tjejen:)
Det värmer verkligen att hon bryr sig så mycket om mig och vill göra allt det här för mig för att jag ska bli frisk. Elin är en så himla underbar vän, hon är riktigt värdefull för mig och jag vill aldrig lämna henne♥ Jag känner mig så lyckligt lottad att jag av alla människor har henne som bästa vän, hon är bäst den tjejen♥
Älskar dig Elin och kommer alltid göra det♥


Puss♥
Linnea


Så jäkla fin♥  (Bild lånad av Anna♥)

Kommentarer
Postat av: elin

gumsii vad du är sööt, älskar dig jättemycket, du är fin du! <3 Krya på dig min bästa vään <3

2011-11-16 @ 21:30:58
URL: http://godisvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0