Godmorgon världen

Tjolejsan!
Just nu ligger jag i sängen med datorn på magen och chattar med lite folk. Har precis ätit frukost och idag vet jag inte vad som händer. Jag har inget planerat men känner att jag vill göra något idag, så ska ringa runt till lite kompisar och kolla om de vill hitta på något idag:) Eller om någon smsar mig skulle också vara bra;) Men har inte så mycket mer att skriva, så vi hörs senare!
Jo, juste idag ska jag få MIN NYA MOBIL!!!:D:D Fick ett kort i julklapp att jag skulle få en mobil men att den inte hade kommit än utan den var beställd. Så om det ska stämma enligt beräkningarna så ska den komma idag:D:D Lägger in bilder på den sen och då får ni reda på vilken mobil det är.
Hare!
Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0