Klassresa tomorrow!:D

Tjenare!
Ja, imorgon drar jag på klassresa till Idre:D Ska bli så himla roligt och mysigt, åka massa skidor och umgås på kvällarna:D Tåget går 11:44 imorgon så det blir till att gå upp kl 9, men det är nice då får man lite sovmorgon iallafall;) Har nästan packat klart nu, ska bara slänga ner de sista sakerna och sen ska jag hoppa i säng. Kommer inte ha faran med mig, men har ju mobilen så jag kan blogga från den;) Kommet säkert slänga in ett inlägg när vi sitter på tåget:)
Idag så var det en helt vanlig skoldag, hade so prov, ekonomi! Men det känns som att det gick rätt bra:) Sen vid halv 6 drog jag till öppethus hos Södra Latin. Jag verkligen gillar den skolan, alla var så trevliga, massa musik:D, bra lärare, fin skola och fina lokaler. Ja allt var super:D Kände verkligen att här skulle jag vilja gå! Ska absolut bli mitt första eller andra val;)
Men bu måste jag sluta, hörs imorgon!
Linnéa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0