Plugg,plugg och ännu mera plugg...

Nämen tjenare!
Idag har det varit en helt vanlig skoldag, hade engelska,spanska,svenska,matte och avslutade med idrott. Imorgon blir det en super kort dag, slutar nämligen klockan 11😃Jippi! Ska bli riktigt nice😄 Det är så att de blivande 7:orna ska komma på besök och då får alla sluta tidigt😉 Ska då hem och plugga ekonomi, har prov i det på onsdag.. Men det känns som att det kommer gå rätt bra😊 Det är inte så jätte svårt som tur är. Sen blir det öppethus hos Nordiska musikgymnasiet😉
Nu sitter jag och pluggar ekonomi, går sådär för det är svårt att koncentrera sig på pluggandet, men ska lägga bort mobilen när jag har skrivit det här så att jag inte blir störd. Så nu måste jag sluta.
Hörs!😘
Linnéa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0